نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 9 ) دو هدف جدید در لیست خرید یووه ! یک مدافع یک هافبک

آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 9 ) دو هدف جدید در لیست خرید یووه ! یک مدافع یک هافبک

فصل نقل و انتقالات تابستانی از راه رسید و تعداد زیادی از هواداران یووه در ایران به دنبال جدید ترین خبرها در این رابطه هستند. از امروز با آخرین اخبار و انتقالات باشگاه یوونتوس در خدمت شما هستیم.

 

الکس ساندرو:

 

موضوع انتقال ساندرو به تیم چلسی انگلیس اکنون به حساس ترین بحث نقل و انتقالات یووه تبدیل شده و هر لحظه خبری جدید در این رابطه منتشر می شود.

 

در حالی که انتظار می رفت قرارداد او طی دیروز و امروز با تیم چلسی رسمی شود، اما امروز توتو نوشت:

 

یوونتوس یک بار دیگر شانس خود را برای حفظ ساندرو امتحان کرده و درخواست تمدید قرارداد جدیدی را برای او ارسال کرده و در انتظار جواب بازیکن برزیلی می باشد.

 

لختشتاینر:

 

مدافع سوئیسی تیم یوونتوس با یک پیشنهاد مناسب از سوی تیم نیس فرانسه رو به رو شده اما ایتالیایی ها مدعی شدند که او این درخواست را رد کرده و خواهان ادامه ی همکاری با یووه می باشد.

 

پاتریک شیک:

 

تمامی مراحل پزشکی پاتریک شیک با تیم یوونتوس به پایان رسانده و همه در انتظار نهایی شدن قرارداد این بازیکن و امضای او می باشند.

 

لمینا:

 

تعداد درخواست ها برای خرید ماریو لمینا هافبک گابنی یوونتوس به بیش از 7 درخواست رسیده و حالا از ایتالیا، ترکیه، فرانسه و انگلیس تیم هایی هستند که خواهان خرید این بازیکن تکنیکی هستند.

 

برناردسکی:

 

یوونتوس در جدید ترین پیشنهاد خود به سران فیورنتینا، مبلغ 40 میلیون یورو به همراه توماس رینکون را به ویولایی ها پیشنهاد کرده است.

 

شزنی:

 

مطبوعات لهستانی مدعی شدند که یوونتوس با مدیر برنامه های این بازیکن لهستانی به توافق کامل رسیده است.

 

پاردس:

 

هافبک جوان و آینده دار تیم رم را می توان جدید ترین هدف یووه در نقل و انتقالات تابستانی نام برد و حالا سران یووه او را هدف گرفته اند.

 

مارکیزیو:

 

مطبوعات فرانسوی مدعی شدند که در صورت فروش وراتی، سران تیم پاریس سنت ژرمن به سراغ کلودیو مارکیزیو هافبک خلاق یووه خواهند آمد تا او را جذب کنند.

 

هکتور بیرین:

 

مطبوعات اسپانیایی امروز مدعی شدند که دو تیم فوتبال یوونتوس و بارسلونا برای به خدمت گرفتن مدافع جوان و آینده دار تیم آرسنال رقابت فشرده ای را آغاز کرده اند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: